کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
3080021745

قاب گوشی موبایل iPhone 6/6s مدل رنگین کمان

 

طرحی از نقاشی رنگ های درخشان

 

انواع
EMPTY
تمام شد

توضیحات محصول

قاب گوشی راهکاری ایده آل جهت محافظت از تلفن همراه هوشمند در برابر اتفاقات ناگهانی همچون شکستن و یا خراش برداشتن حین استفاده و یا برخورد آن با سطوح می باشد. شما می توانید با استفاده از قاب محافظ مناسب تلفن همراه خود احتمال بروز آسیب را به حداقل برسانید. اما در انتخاب این کاور ها باید دقت نموده و معیارهای خود را در نظر بگیرید زیرا در غیر این صورت کارایی لازم را برای شما نخواهد داشت. قاب گوشی که در این صفخه برای شما عزیزان مهیا نموده ایم مناسب گوشی موبایل آیفون iPhone 6/6s می باشد. این کاور محافظ از پلاستیک سخت تهیه شده است و دارای بدنه ای بدون انعطاف می باشد. طراحان این قاب به جهت ایجاد زیبایی در طراحی این قاب محافظ از چند رنگ درخشان استفاده نموده اند. به طوری که نمایی انعکاس پذیر و آیینه مانند بر روی قاب ایجاد کرده اند.

شما عزیزان می توانید با تهیه این قاب محافظ برای تلفن همراه iPhone 6/6s خود لذت استفاده از شکیل و هیجان انگیز را در دستانتان لمس کنید.  


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
مدل گوشی
iPhone 6/6s
رنگ
زرد, صورتی, سورمه ای, بنفش, سبز
جنس بدنه
پلاستیک سخت
جنس بامپر
پلاستیکی سخت
طرح قاب
براق, رنگارنگ
نوع قاب
یک تکه
ضخامت و وزن
متوسط
کد کالا:3080021745
محصولات مشابه
نظرات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت