کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
1070010794

قاب گوشی موبایل SAMSUNG J7 Pro / J730 طرح کیتی و قلب نگین برجسته رنگ مشکی

 

 قاب نگین برجسته دارای قلبی با درخشندگی و زیبایی بی نظیر

 

انواع
EMPTY
تمام شد

توضیحات محصول

قاب فوق یکی از مدل های کاور محافظ است که با داشتین قلبی برجسته و نگین کاری شده نمایی درخشان به بدنه گوشی موبایل شما می بخشد. این قاب از پلاستیک نیمه منعطف و با کیفیتی تهیه شده و بامپر آن نیز کاملا انعطاف پذیر است تا نصب آن به روی گوشی به آسانی صورت پذیرد. این کاور مناسب گوشی موبایل سامسونگ SAMSUNG J7 Pro / J730 طراحی شده است. طراحان محل کلید های گوشی SAMSUNG J7 Pro / J730 را پوششی نیمه برجسته قرار داده اند تا طی گذر زمان فرسایش و گرد و غبار مانع از عملکرد صحیح آن ها نشود. همچنین ا و پورت های گوشی نیز دارای برش های دقیق هستند تا هنگام کار با آن مزاحمتی برای شما ایجاد نگردد. رنگ مشکی و سطح صیقلی این کاور بر زیبایی هر چه بیشتر آن دامن زده و جذابیتی منحصر به فرد به آن هدیه داده است.
نگین های برجسته و قلب به کار رفته در پشت قاب آن را مناسب خانم هایی نموده است خواهان طرح ها و مدل ها ی درخشان و لاکچری هستند.


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
مدل گوشی
SAMSUNG J7 Pro / J730
رنگ
مشکی
جنس بدنه
پلاستیک سخت
جنس بامپر
پلاستیک
طرح قاب
براق, قلب (Heart), نگین دار
نوع قاب
یک تکه
ضخامت و وزن
کم و سبک
کد کالا:1070010794
محصولات مشابه
نظرات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت