کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
1010001386

هدست برند JBL مدل XB 450 رنگ مشکی

 

هدست دارای کابل AUX

 

انواع
EMPTY
تمام شد

توضیحات محصول

طراحان و مهندسان شرکت JBL HARMAN با ارائه هدست XB 450 تلاش نموده اند محصولی با کیفیت مناسب و طراحی ایده آل برای کاربران و علاقمندان به موشیقی فراهم آورند. هدست ها به دلیل استفاده های طولانی مدت اغلب باعث خستگی و آزردگی کاربر می شوند. هدست فوق با داشتن وزن سبک در حدود 165 گرم (البته بدون در نظر گرفتن وزن سیم) و طراحی فوق العاده راحت و استانداردش مناسب استفاده طولانی مدت است. ناگفته نماند این هدست به دلیل ارتباط با سیم که دارد در زمان هایی که کاربران در محل ثابتی قرار دارند مناسب است و طول کابل AUX آن با جک 3.5 میلی متری معادل 1.2 متر است. گوشی های نرم و انعطاف پذیر یمناسب این هدست نیز از جمله ویژگی های کاربر پسندش می باشد.

حساسیت 102 دسی بل و امپدانس 24 اهم این هدست حاکی از آن است که XB 450 مناسب استفاده های معمول و روزانه است. میکروفون و دکمه های کنترلی این هدست بر روی کابل آن قرار گرفته و شما می توانید به تماس های تلفنی خود به کمک این دکمه ها پاسخ داده و یا موسیقی خود را Stop / Play نمایید.


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
نام کالا
هدست
مدل
XB 450
برند
JBL
رنگ
مشکی
جنس بدنه
پلاستیک سخت
وزن
165 گرم بدون سیم
مشخصات فنی
رابط
کابل AUX با جک 3.5 میلی متر
نوع پورت خروجی
AUX
طول کابل
1.2 متر
اتصال به دستگاه
با سیم
حساسیت
102 دسی بل
نوع باتری
Li-Ion
قابلیت پخش موسیقی
کنترل صدا و موزیک
NFC
قابلیت برقراری مکالمه
کد کالا:1010001386
نظرات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت