کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
1011030651

قاب گوشی موبایل SAMSUNG Galaxy S7 طرح چرم مصنوعی رنگ بژ

 

قاب چرم مصنوعی مقاوم دارای بامپر چهار گوشه، جلوه ای از کلاسیک

 

انواع
قاب گوشی موبایل SAMSUNG Galaxy S7 طرح چرم مصنوعی رنگ قرمز قاب گوشی موبایل SAMSUNG Galaxy S7 طرح چرم مصنوعی رنگ مشکی قاب گوشی موبایل SAMSUNG Galaxy S7 طرح چرم مصنوعی رنگ بژ
موجود
۰ تومان
۵۰,۹۰۰ تومان

توضیحات محصول

کارن موبایل محصولی ممتاز را برای کاربران گوشی موبایل SAMSUNG Galaxy S7 فراهم آورده است. این محصول، قاب محافظ گوشی موبایل است که از طراحی بدیل و خاصی بهره می برد. قاب فوق دارای بامپر چهار گوشه است که تنها در راس های گوشی موبایلتان دیده می شود و سایر قیمت ها اطراف موبایل را برش داده اند تا حین مراقبت از گوشی و ایجاد تغییرات زیبا در ظاهر آن، حصول و دسترسی به پورت ها و کلید ها به راحتی صورت پذیرفته و زمانی که گوشی درون دستانتان است احساس مزاحمتی از جانب قاب دریافت نکنید.

قاب یاد شده از چرم مصنوعی تهیه شده و دارای بدنه ای مستحکم و بدون انعطاف می باشد. سادگی و نیمه براق بودن رنگ بژ آن از دیگر ویژگی های جالب توجه اش است که تنها به کمک آرم SAMSUNG با حروف نقره ای تزیین شده است. همچنین طراح قاب تصمیم گرفته در بخش لنز دورین از نوار دورگیر مشکی رنگ استفاده کند تا جذابیت و زیبایی آن را دو چندان سازد.

ظرافت و مرتب بودن در طراحی این قاب محافظ موبایل قابل توجه بوده و در بخش داخلی آن از روکشی دیگر برای زیبا ساختن هر چه بیشتر و افزایش مقاومت کاور استفاده شده است. ضمن اینکه این روکش جنسی لطیف دارد تا از ایجاد هر گونه خط و خش و بر پشت بدنه گوشی شما ممانعت به عمل آورد.


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
مدل گوشی
SAMSUNG Galaxy S7
رنگ
مشکی
جنس بدنه
پلاستیک سخت, چرم
جنس بامپر
دارای بامپر چهار گوشه بدون انعطاف
طرح قاب
ساده, مات
نوع قاب
یک تکه
ضخامت و وزن
متوسط
کد کالا:1011030651
محصولات مشابه
نظرات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت