کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
1080071365

بند سیلیکونی دستبند سلامتی شیائومی مدل Xiaomi Mi Band 2 رنگ بنفش

 

تنوع و رنگبندی جذاب دستبند سلامتی شیائومی

 

انواع
بند سیلیکونی دستبند سلامتی شیائومی مدل Xiaomi Mi Band 2  رنگ نارنجی بند سیلیکونی دستبند سلامتی شیائومی مدل Xiaomi Mi Band 2  رنگ آبی بند سیلیکونی دستبند سلامتی شیائومی مدل Xiaomi Mi Band 2  رنگ بنفش بند سیلیکونی دستبند سلامتی شیائومی مدل Xiaomi Mi Band 2  رنگ سبز
تمام شد

توضیحات محصول

شرکت چینی شیائومی دستبند هایی تحت عنوان دستبند سلامتی به بازار لواز جانبی موبایل عرضه نموده است. در این راستا مجموعه کارن موبایل برای شما همراهان گرانقدر که صاحب دستبند های سلامتی شیائومی  هستید بند های سیلیکونی این دستبند را در رنگ های مختلف مهیا نموده است. 

بند فوق از سیلیکون تهیه شده که ضد حساسیت و میکروب می باشد و خافظ سلامتی شما عزیزان خواهد بود. همچنین نرم و انعطاف پذیر بودن آن سبب افزایش راحتی کاربران می گردد. این بند دارای 22.5 سانتی متر طول می باشد که در زمان بستن به دور مچ دست قابلیت تنظیم در اندازه های 15.7 تا 20.5 سانتی متر را خواهد داشت. این بند سییلیکونی محل ایمنی برای نگهداری سنسور Xiaomi Mi Band 2 دارد که طی فعالیت های شدید نیز به خوبی از Xiaomi Mi Band 2 محافظت می نماید.
تنوع رنگی این بند های سیلیکونی توجه و نظر اغلب کاربران را نیز به خود جلب می کند.


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
نام کالا
بند دستبند سلامتی شیائومی
مدل
Xiaomi Mi Band 2
رنگ
بنفش
جنس بدنه
سیلیکونی
ابعاد
طول: 22.5 سانتی متر / سایز دور مچ: 15.7 ـ 20.5 سانتی متر
محصولات مشابه
EMPTY
نظرات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت