کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
1015041443

قاب گوشی موبایل SAMSUNG J5 Prime مدل آکواریومی قلبی رنگ آبی

 

قاب گوشی فانتزی و دخترانه طرح آکواریومی قلبی تهیه شده از مواد با کیفیت و مرغوب

 

انواع
قاب گوشی موبایل SAMSUNG J5 Prime مدل آکواریومی قلبی رنگ بنفش قاب گوشی موبایل SAMSUNG J5 Prime مدل آکواریومی قلبی رنگ سبز قاب گوشی موبایل SAMSUNG J5 Prime مدل آکواریومی قلبی رنگ قرمز قاب گوشی موبایل SAMSUNG J5 Prime مدل آکواریومی قلبی رنگ آبی
تمام شد

توضیحات محصول

قاب ها دارای مدل های متنوع و متفاوتی هستند. برخی از آن ها در مدل های فانتزی و مناسب برای دختر خانم های با ذوق و سلیقه طراحی شده اند. قاب محافظ گوشی موبایل سامسونگ SAMSUNG J5 Prime از جمله گارد های فانتزی و جذابی است که به صورت یک تکه طراحی شده و در قسمت پشت قاب دارای دو لایه شفاف و غیر شفاف مشکی است. از این رو در برابر ضربه ها بسیار محکم و با دوام می باشد. پلاستیک فشرده به کار رفته در ساخت این قاب گوشی شفاف و با انعطاف پایین بوده اما برای راحت قرار دادن گوشی درون آن از بامپر نرم و منعطف استفاده شده است.

این قاب به صورت دولایه است و نمای زیبایی به گوشی شما می بخشد که در میان دو لایه آن قلب های پولکی درخشنده و متحرک آبی قرار گرفته اند. ضخامت نسبتا متوسط و وزن سبک آن سبب شده در عین حفاظت بالا از گوشی، دستان شما در حین کار با آن خسته نشود. همچنین لبه های برجسته در قسمت صفحه نمایش و لنز دوربین مانع از ایجاد خط و خش در زمان برخورد با سطوح می گردد. این کاور گوشی به نحوی طراحی شده تا کلید ها را کاملا پوشش داده و از آن ها در مقابل گرد و غبار و آب مراقبت نماید. در مواقع کثیف شدن نیز می توانید به راحتی با یک دستمال مرطوب قاب گوشی خود را تمییز کرده و از باقی ماندن اثر انگشت و لک بر روی آن در امان باشید.


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
مدل گوشی
SAMSUNG J5 Prime
سازنده
چین
رنگ
آبی, مشکی
جنس بدنه
پلاستیک نرم
جنس بامپر
پلاستیک انعطاف پذیر
طرح قاب
آکواریومی, پولکی, دو لایه, ضد لک
نوع قاب
یک تکه
ضخامت و وزن
متوسط
محصولات مشابه
نظرات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت