کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
3080021748

کیف گوشی موبایل SAMSUNG Note 3 برند BEVOCEL مدل چرم رنگ زرشکی

 

قاب گوشی چرمی با طراحی کلاسیک

انواع
کیف گوشی موبایل SAMSUNG Note 3 برند BEVOCEL مدل چرم رنگ قهوه ای کیف گوشی موبایل SAMSUNG Note 3 برند BEVOCEL مدل چرم رنگ زرشکی
تمام شد

توضیحات محصول

بدنه حساس و ظریف گوشی موبایل ممکن است به راحتی درون دست بلغزد و با سطوح برخورد کند بنابراین استفاده از قاب و کاور محافظ امری حیاتی در جهت حفظ و نگهداری اصولی از تلفن های همراه هوشمند می باشند. امروزه مدل های متنوعی از محافظ های گوشی های هوشمند توسط تولیدکنندگان این امر روانه بازار لوازم جانبی تلفن همراه شده اند که می توان به قاب ، کاور و کیف های محافظ اشاره نمود. در این صفحه قصد داریم قاب محافظ زیبایی را به دارندگان گوشی هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Note 3 معرفی نماییم. این قاب از جنس چرم مصنوعی تهیه شده است و ظاهری تلفیقی از کلاسیک و مدرن را به نمایش می گذارد. اطراف کاور محافظ یاد شده طرحی دوخت مانند دارد که بر زیبایی هر چه بیشتر آن تاثیر گذاشته است. همانطور که اشاره شد قاب محافظ SAMSUNG Note 3 دارای لایه ای از جنس چرم مصنوعی می باشد که لطافت آن مانع از لغزیدن و سر خوردن گوشی هوشمند شما خواهد بود. 


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
مدل گوشی
SAMSUNG Note 3
رنگ
زرشکی, مشکی
جنس بدنه
پلاستیک نرم, چرم
جنس بامپر
پلاستیکی نرم و انعطاف پذیر
نوع قاب
یک تکه
ضخامت و وزن
کم و سبک
کد کالا:3080021748
محصولات مشابه
نظرات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت