کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
1010001401

هدست بلوتوث برند NIA مدل X3 رنگ سبز

 

هدست بلوتوث مناسب کودکان و نوجوانان

 

انواع
هدست بلوتوث برند NIA مدل X3 رنگ صورتی هدست بلوتوث برند NIA مدل X3 رنگ مشکی هدست بلوتوث برند NIA مدل X3 رنگ نارنجی هدست بلوتوث برند NIA مدل X3 رنگ سفید هدست بلوتوث برند NIA مدل X3 رنگ سبز هدست بلوتوث برند NIA مدل X3 رنگ آبی هدست بلوتوث برند NIA مدل X3 رنگ قرمز
تمام شد

توضیحات محصول

هدست بی سیم Nia مدل X3 دارای فناوری بلوتوث ورژن 4.0، ساخت شرکت معروف NIA می باشد که از طراحی ارگونومیک با گوشی های چرمی برای راحتی کاربران برخوردار می باشد. این هدست مجهز به قابلیت حذف صدای اطراف جهت استفاده در محیط های شلوغ و پر صدا می باشد. این هدست زیبا و جذاب از دو درایور صدا با قطر اسپیکر 40 میلی‌ متر بهره می‌برد. این هدست بلوتوث بی سیم قدرت و کیفیت صوتی فوق العاده بالایی دارد. بدنه ی این هدفون به گونه ای طراحی شده که در برابر ضربات مقاوم بوده و انعطاف پذیر نیز می باشد، قسمت بالایی هدفون نیز از چرم مصنوعی مرغوب تهیه شده است. حداکثر توان ورودی این هدفون 50 وات بوده که میزان توان بالایی برای هدفون به شمار می رود. هدفون بی سیم نیا X3 دارای امکاناتی نظیر بلوتوث ، نصب مموری کارت Micro SD ( TF Card ) ، کابل Aux با جک 3.5 میلی متری و رادیو FM است. طراحی شیک و زیبای این هدست برند NIA به خوبی نظر کاربران خود را جذب می کند و برای آن ها هدیه ای فوق العاده هیجان انگیز خواهد بود.

مدت زمان پخش موسیقی این هدست معادل 3-5 ساعت است. نکته پایانی که لازم به ذکر است وجود اپلیکیشن اندروید و iOS هدست NIA X3 است که به راحتی با اسکن بارکد کنار جعبه می توانید آن را دانلود کرده و از طریق این نرم افزار موسیقی را کنترل و از میزان شارژ باتری دستگاه اطمینان حاصل نمایید.

 


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
نام کالا
هدست بلوتوث
مدل
X3
برند
NIA
رنگ
سبز
جنس بدنه
پلاستیک سخت, چرم
توضیحات
داراي اپليكيشن اندرويد و ios با امکانات کم يا زياد كردن صدا،متصل يا قطع كردن ارتباط،مشاهده ميزان شارژ باقي مانده هدفون،راديو
.
دانلود اپليكيشن از طريق Qr a barcode scanner(باركد كنار جعبه را مقابل باركد خوان قرار داده و اپ را دانلود كنيد)
.
امکان مکالمه در هنگام ارتباط بلوتوثی با موبایل
.
امكان به اشتراك‌گذاري موسیقی به کمک سيم AUX با هدفون ديگر
.
سایر اقلام موجود در پک: کابل شارژ Micro USB
مشخصات فنی
نوع پورت وروردی
AUX, BLUETOOTH, Micro SD, Micro USB
رابط
جک 3.5 میلی متر، بلوتوث نسخه 4.0
اتصال به دستگاه
بی سیم و با سیم
برد دستگاه
10 متر
زمان پخش
3-5 ساعت
حساسیت
108 دسی بل
نوع باتری
Li-Ion
قابلیت پخش موسیقی
کنترل صدا و موزیک
NFC
قابلیت برقراری مکالمه
کد کالا:1010001401
نظرات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت