کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
1012040681

بامپر محافظ گوشی Huawei P7 رنگ مشکی نقره ای

 

محافظی باریک و سبک 

 

انواع
EMPTY
تمام شد

توضیحات محصول

راه ها و روش های گوناگونی اعم از قاب های موبایل و انواع کیف و کاور برای محافظت از گوشی های هوشمند وجود دارد. بامپر ها نیز یکی از اقلام محافظتی هستند که با طراحی زیبا و ظریفی که دارند، طرفداران بی شماری به خود اختصاص داده اند. اغلب بامپر ها سبب ایجاد وزن و حجم زیادی در اندازه گوشی ها نشده و از این رو ظرافت اولیه آن ها را تغییر نمی دهند.

بامپر پیش رو که قصد معرفی آن را برای شما داریم، مناسب محافظت از گوشی موبایل Huawei P7 است. طراحی ظریف و چشم گیر بامپر فوق، آن را به یکی از نمونه های زیبای موجود در بازار لوازم جانبی موبایل تبدیل نموده است. وجود روکش هایی استاندارد و زیبا به روی دکمه های گوشی مانع از فرسایش و خط برداشتن آن ها در طی استفاده های مکرر خواهد شد. ضمن اینکه محل پورت ها و اسپیکر گوشی به نحوی طراحی شده تا خارج از محدوده قلمرو بامپر قرار بگیرند. از این رو دسترسی به این امکانات گوشی بدون هیچ گونه محدودیتی خواهد بود. به دلیل استفاده از آلومینیوم و فلزی بودن بدنه بامپر ، نوعی پارچه نازک در بخش داخلی آن که در ارتباط با گوشی است به کار رفته تا از آسیب دیدن بدنه گوشی موبایل ممانعت به عمل آورد.

حضور قفلی در گوشه پایینی بامپر محافظ به شما کمک می کند، برای نصب آن به روی گوشی دچار مشکل نشده و پس از جایگذاری موبایلتان درون بامپر با بستن این فقل امنیت را به گوشی خود هدیه دهید.


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
مدل گوشی
Huawei P7
رنگ
نقره ای, مشکی
جنس بدنه
آلومینیوم
جنس بامپر
آلومینیوم
طرح قاب
دور رنگی
ضخامت و وزن
کم و سبک
کد کالا:1012040681
صفحه: -
محصولات مشابه
EMPTY
نظرات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت