کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
1012040687

بامپر محافظ گوشی iPhone 6 Plus برند TOTU DESIGN طرح ژلاتین دار رنگ خاکستری مشکی

 

محافظی باریک و سبک 

 

انواع
EMPTY
تمام شد

توضیحات محصول

برای محافظت از گوشی ابزارهای گوناگونی وجود دارد که یکی از آن ها بامپر ها هستند. بامپر ها اطراف گوشی را کاملا پوشش می دهند و مانع از ایجاد آسیب در بدنه گوشی موبایل می شوند.

برند TOTU DESIGN بامپر دو لایه ای از جنس پلاستیک نسبتا نرم و انعطاف پذیری طراحی و تولید کرده است که کاملا مطابق با ابعاد گوشی موبایل iPhone 6 Plus می باشد. استفاده از مواد پلاستیک مرغوب و با کیفیت در تولید این بامپر دو لایه، بدنه ای محکم و قوی به آن داده است که با قدرت از گوشی شما محافظت خواهد نمود. لایه زیرین بامپر به رنگ مشکی است که روی آن لایه ای خاکستری رنگ قرار گرفته است. طراحی بامپر به نحوی است که حاشیه های آن را لایه مشکی رنگ پوشانده و نمایی جذاب به بامپر بخشیده است.

انعطاف پذیری مناسب بامپر کمک می کند حین نصب آن به روی گوشی مشکلی برایتان ایجاد نگردد و بامپر به خوبی روی بدنه موبایل قرار گیرد. حضور روکشی مسطح در محل قرار گیری دکمه ها سبب محافظت از آن ها در برابر ضربات وارده و فرسایش و خط و خش می گردد. ضمن اینکه باز بودن محل پورت ها و اسپیکر دسترسی و استفاده از آن ها را محدود نمی کند.

این بامپر دارای ترکیب رنگ خاکستری و دورگیر مشکی است که در کنار محافظت عالی از گوشی موبایل زیبایی آن را دو چندان می کند.


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
مدل گوشی
iPhone 6 Plus
برند
TOTU DESIGN
رنگ
خاکستری, مشکی
جنس بدنه
پلاستیک سخت, پلاستیک نرم
طرح قاب
دور رنگی
ضخامت و وزن
کم و سبک
کد کالا:1012040687
صفحه: -
محصولات مشابه
نظرات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت