کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
1010000714

OTG Connector سیم دار رنگ سفید

 

OTG Connector مناسب برای اتصال فلش به گوشی موبایل

 

انواع
OTG Connector سیم دار رنگ مشکی OTG Connector سیم دار رنگ سفید
موجود
۰ تومان
۲۷,۹۰۰ تومان

توضیحات محصول

در چند سال گذشته برای انتقال اطلاعات و داده ها میان گوشی و فلش نیازمند استفاده از یک کامپیوتر و یا لپ تاپ بودیم. این امر یکی از مشکلات دنیای دیجیتال بود. امروزه متخصصان حوزه فناوری اطلاعات با ایجاد تغییراتی در موبایل ها امکان شناسایی فلش را توسط گوشی موبایل ایجاد نموده اند. اما برای برقراری این اتصال نیاز به مبدلی میان پورت USB Flash و پورت Micro USB موبایل ها داریم.

کابل رابط OTG که در این صفحه به شما معرفی می کنیم این امکان را برایتان ایجاد می کند که فلش خود را به گوشی موبایل هوشمندتان متصل نمایید. نحوه استفاده از این کانکتور بسیار ساده و آسان است و تنها کافی است فلش را به آن وصل نموده و سپس آن را به پورت شارژر گوشی خود متصل کنید.

لازم است بدانید که برای استفاده از رابط های  OTG ، گوشی موبایلتان باید پشتیبان کننده اتصالات OTG باشد. گوشی های هوشمند امروزی اغلب دارای این ویژگی هستند و شما مشکلی برای برقرای ارتباط میان موبایل و فلشتان نخواهید داشت.


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
نام کالا
OTG Connector
رنگ
سفید
جنس بدنه
پلاستیک سخت
توضیحات
مناسب برای اتصال فلش و گوشی موبایل
.
رنگ ها به صورت تصادفی ارسال می شوند.
مشخصات فنی
نوع پورت وروردی
USB 2.0
تعداد پورت خروجی
1
نوع پورت خروجی
Micro USB
کد کالا:1010000714
محصولات مشابه
نظرات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت