کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
1090031675

قاب گوشی موبایل SAMSUNG A7 2016 / A710 برند motomo مدل ژوئن رنگ مشکی نقره ای

 

قاب ژوئن زیبایی و کیفیت را در کنار یکدیگر برای شما به ارمغان می آورد.

انواع
قاب گوشی موبایل SAMSUNG A7 2016 / A710 برند motomo مدل ژوئن رنگ مشکی نقره ای قاب گوشی موبایل SAMSUNG A7 2016 / A710 برند motomo مدل ژوئن رنگ مشکی طلایی
تمام شد

توضیحات محصول

در این صفحه قصد داریم قابی زیبا و با مقاومت مناسب را به شما صاحبان گوشی  SAMSUNG A7 2016 / A710  معرفی نماییم. این قاب با اندازه گیری های دقیق و کاملا منطبق با گوشی  SAMSUNG A7 2016 / A710  طراحی شده و از این رو ویژه این موبایل هوشمند می باشد.

کاور محافظ ذکر شده با استفاده از پلاستیکی نرم در ساخت خود دارای انعطاف پذیری مناسبی است. ضمن اینکه این کاور دارای طرح های مورب و نسبتا برجسته ای بر روی بدنه می باشد تا علاوه بر زیبایی مانع از لغزیدن گوشی درون دستتان گردد. درگاه پورت ها و دوربین روی کاور محافظ برش خورده اند تا هنگام استفاده از این امکانات گوشی دچار مشکل نگردید. قاب ژوین معرفی شده محصولی از برند نام آشنا Motomo در زمینه لوازم جانبی موبایل می باشد.


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
مدل گوشی
SAMSUNG A7 2016 / A710
برند
motomo
رنگ
نقره ای, مشکی
جنس بدنه
پلاستیک نرم
جنس بامپر
پلاستیک انعطاف پذیر
طرح قاب
هاشور
نوع قاب
یک تکه
ضخامت و وزن
متوسط
محصولات مشابه
نظرات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت