کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
3080021746

کیف گوشی موبایل SAMSUNG J7 برند BEVOCEL مدل ترکیبی چرم و کتان رنگ زغال سنگی

 

کیف محافظ با رویه ای از چرم و کتان و طراحی دوخت دار

 

انواع
کیف گوشی موبایل SAMSUNG J7 برند BEVOCEL مدل ترکیبی چرم و کتان رنگ زغال سنگی کیف گوشی موبایل SAMSUNG J7 برند BEVOCEL مدل ترکیبی چرم و کتان رنگ صورتی
تمام شد

توضیحات محصول

بدنه حساس و ظریف گوشی موبایل ممکن است به راحتی درون دست بلغزد و با سطوح برخورد کند بنابراین استفاده از قاب و کاور محافظ امری حیاتی در جهت حفظ و نگهداری اصولی از تلفن های همراه هوشمند می باشند. امروزه مدل های متنوعی از محافظ های گوشی های هوشمند توسط تولیدکنندگان این امر روانه بازار لوازم جانبی تلفن همراه شده اند که می توان به قاب ، کاور و کیف های محافظ اشاره نمود. در این صفحه قصد داریم کیف محافظ زیبایی از برند BEVOCEL را به دارندگان گوشی هوشمند سامسونگ مدل Galaxy J7 2015 معرفی نماییم. این قاب با ترکیب کتان و چرم تهیه شده است و ظاهری تلفیقی از کلاسیک و مدرن را به نمایش می گذارد. اطراف کیف محافظ یاد شده دوخت شده و به خوبی با لایه نبوک داخلی فیکس گردیده است. همانطور که اشاره شد کیف محافظ SAMSUNG J7 2015 دارای لایه ای از جنس نبوک در بخش داخلی می باشد که لطافت آن مانع از ایجاد هر گونه خط و خش به روی بدنه تلفن همراه دوست داشتنی شما خواهد بود. 

این کیف می تواند به صورت پایه ای نگهدارند عمل نماید و در زمان های مورد نیاز همچون هولدر گوشی موبایل شما را به صورت افقی نگهدارد تا شما بتوانید به راحتی به تماشای فیلم دلخواه خود بپردازید.


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
مدل گوشی
SAMSUNG J7
رنگ
قهوه ای, کرمی, مشکی
جنس بدنه
پلاستیک سخت
جنس بامپر
پلاستیکی سخت
طرح قاب
دو لایه, دوخت
نوع قاب
یک تکه
ضخامت و وزن
متوسط
محصولات مشابه
نظرات
  • یوسفی
  • سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 - 11:02
  • 0
  • 0
من نیاز به کاور گوشی گلکسی j7 2015 دارم کد کالای 3080021746 اما متاسفانه در سایت شما تمام شده. در صورت امکان پاسخ بدین که از کجا می توانم بدست بیارم.
  • مدیر سایت
  • شنبه 25 خرداد 1398 - 10:03
  • 0
  • 0
سلام دوست عزیز..! کالا تمام شده و متاسفانه در دسترس نیست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت