کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
3080021757

قاب گوشی موبایل SAMSUNG A5 2015 برند Fabitoo رنگ صورتی

 

قاب های ژله ای عروسکی Fabitoo 

انواع
قاب گوشی موبایل SAMSUNG A5 2015 برند Fabitoo رنگ سفید قاب گوشی موبایل SAMSUNG A5 2015 برند Fabitoo رنگ صورتی قاب گوشی موبایل SAMSUNG A5 2015 برند Fabitoo رنگ سبزآبی قاب گوشی موبایل SAMSUNG A5 2015 برند Fabitoo رنگ آبی کمرنگ
تمام شد

توضیحات محصول

اغلب مردم استفاده از قاب محافظ گوشی را امری لازم و ضروری جهت محافظت صحیح از تلفن همراه دوست داشتنی خود می دانند. زیرا این قاب ها می توانند در مواقع بسیاری از بروز آسیب هایی همچون شکستن، سایش و یا خط و خش بدنه جلوگیری نمایند. شرکت Fabitoo یکی از برند های فعال در حوزه لوازم جانبی موبایل از جمله انواع قاب و کاور محافظ گوشی هوشمند می باشد. قاب فوق نیز محصصولی از این برند می باشد که دارای جنسی ژله ای و بسیار نرم می باشد. طراحی فانتزی و جذاب این قاب محافظ توجه بسیاری از نوجوانان و جوانان را به خود جلب می کند. کاور محافظ مورد بحث مناسب با اندازه های گوشی موبایل SAMSUNG A5 2015 می باشد و با دقت فراوان در محل پورت ها برش خورده است تا امکان دسترسی به آن ها برای کاربران آسان واقع شود. جنس به کار رفتهدر این کاور بسیار نرم و لطیف بوده و در استفاده های طولانی مدت هیچ گونه خستگی را به فرد منتقل نخواهد کرد.


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
مدل گوشی
SAMSUNG A5 2015
برند
Fabitoo
رنگ
صورتی, سفید
جنس بدنه
پلاستیک نرم, ژله ای
جنس بامپر
ژله ای
طرح قاب
برجسته, نقطه ای
نوع قاب
یک تکه
ضخامت و وزن
متوسط
نظرات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت