کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
1070010884

قاب گوشی موبایل iPhone 7 طرح قلب نگین دار شفاف

 

قاب نگین دار دارای قلب برجسته و درخشان
 

انواع
EMPTY
تمام شد

توضیحات محصول

قاب های شفاف از جمله مدل های پر طرف دار میان دارندگان گوشی های موبایل هوشمند می باشد زیرا این قاب محافظ شفاف در کنار مراقبت و محافظت از بدنه گوشی موبایل مانع از نمایش زیبایی و ظرافت طراحی آن نخواهد شد. اما برخی دیگر از افراد و به خصوص خانم ها علاقمند هستند تا در کنار نمایش جلوه اصلی بدنه گوشی موبایل خود طرحی زیبا نیز به روی آن قرار دهند. قاب فوق یکی از مدل های کاور محافظ شفاف است که با داشتین قلبی برجسته و نگین کاری شده نمایی درخشان به بدنه گوشی موبایل شما می بخشد. این قاب از پلاستیک نیمه منعطف و با کیفیتی تهیه شده و بامپر آن نیز کاملا انعطاف پذیر است تا نصب آن به روی گوشی به آسانی صورت پذیرد. این کاور مناسب گوشی موبایل آیفون iPhone 7 طراحی شده است. طراحان محل کلید های گوشی iPhone 7 را پوششی نیمه برجسته قرار داده اند تا طی گذر زمان فرسایش و گرد و غبار مانع از عملکرد صحیح آن ها نشود. همچنین ا و پورت های گوشی نیز دارای برش های دقیق هستند تا هنگام کار با آن مزاحمتی برای شما ایجاد نگردد.
نگین های برجسته و قلب به کار رفته در پشت قاب آن را مناسب خانم هایی نموده است خواهان طرح ها و مدل ها ی درخشان و لاکچری هستند.


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
مدل گوشی
iPhone 7
جنس بدنه
پلاستیک نرم
جنس بامپر
پلاستیک نرم و انعطاف پذیر
طرح قاب
قلب (Heart), نگین دار
نوع قاب
یک تکه
ضخامت و وزن
کم و سبک
کد کالا:1070010884
محصولات مشابه
نظرات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت