کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
1012031181

قاب گوشی آیفون iPhone 7 برند NOBEL مدل پشت چرم طرح دور دوخت رنگ خاکستری

 

استایل کلاسیک خود را با قاب های چرمی تکمیل کنید.

انواع
قاب گوشی آیفون iPhone 7 برند Back Cover مدل پشت چرم طرح دور دوخت رنگ مشکی قاب گوشی آیفون iPhone 7 برند NOBEL مدل پشت چرم طرح دور دوخت رنگ خاکستری قاب گوشی آیفون iPhone 7 برند NOBEL مدل پشت چرم طرح دور دوخت رنگ مشکی قاب گوشی آیفون iPhone 7 برند NOBEL مدل پشت چرم طرح دور دوخت رنگ قرمز
تمام شد

توضیحات محصول

گارد محافظ حال حاضر مناسب برای گوشی آیفون iPhone 7 می باشد. این محافظ دارای دو لایه است که لایه زیرین آن از پلاستیک منعطفی تهیه شده و لایه رویی آن که فقط پشت قاب را در بر می گیرد از چرم مصنوعی تولید شده است. دو لایه بودن آن به خوبی از گوشی شما در برابر آسیب های احتمالی محافظت می کند. طراحی قاب و برش های خاصی که روی بامپر ایجاد شده تا کلید ها و پورت ها در دسترس قرار گیرند در کنار چرم به کار رفته در آن، کاور یاد شده را به قابی زیبا و شکیل بدل ساخته است. دسترسی آسان به پورت ها و دوربین بدون هیچ گونه محدودیتی از مزیت ها عالی این قاب محافظ می باشد.

جذابیت گارد با قرار گیری نماد برند اپل از جنس فلز در پشت قاب دو چندان شده است. وجود برجستگی های ظریف چرم پشت قاب و جنس بامپر آن از لغزش گوشی درون دست جلوگیری نموده و احتمال آسیب دیدن آن را تا حد زیادی پایین می آورد. طراحی این گارد محافظ آن قدر با ظرافت انجام شده که اگر ساعات متمادی گوشی را در دست داشته باشید احساس خستگی و آزردگی به سراغتان نخواهد آمد. 


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
مدل گوشی
iPhone 7
برند
NOBEL
رنگ
خاکستری
جنس بدنه
پلاستیک نرم, چرم
جنس بامپر
پلاستیک نرم و انعطاف پذیر
طرح قاب
دوخت , ساده
نوع قاب
یک تکه
ضخامت و وزن
متوسط
محصولات مشابه
نظرات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت