کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
2001020727

محافظ صفحه نمایش iPhone 7 مدل آینه ای دو طرفه رنگ مشکی

 

محافظ صفحه نمایش مخصوص گوشی های آیفون دارای مقاومت بالا در مقابل ضربه و آسیب

 

انواع
محافظ صفحه نمایش iPhone 7 مدل آینه ای دو طرفه رنگ مشکی محافظ صفحه نمایش iPhone 7 مدل آینه ای دو طرفه رنگ طلایی محافظ صفحه نمایش iPhone 7 مدل آینه ای دو طرفه رنگ نقره ای محافظ صفحه نمایش iPhone 7 مدل آینه ای دو طرفه رنگ آبی
تمام شد

توضیحات محصول

استفاده از محافظ صفحه نمایش ایده ای عالی و هوشمندانه به جهت مراقبت بیشتر از صفحه نمایش گوشی موبایل است. زیرا همان طور که می دانید صفحه نمایش گوشی های امروزی یکی از بخش های مهم و کاربردی آن ها است که در صورت خراش برداشتن و یا شکستن مشکلات عدیده ای برای کاربرانشان ایجاد می شود. فروشگاه اینترنتی کارن موبایل در این قسمت محافظ صفحه ای جذاب و چشم و نواز را برای صاحبان گوشی موبایل iPhone 7 تهیه دیده است. این محافظ دارای ویژگی انعکاس نور است و از این رو همچون آینه عمل می کند. شما می توانید به کمک این محافظ صفحه نمایش آینه ای پشت و رو گوشی موبایل خود را پوشانده و در ظاهر آن تغییری بی نظیر ایجاد کنید. علاوه بر این رنگ مشکی آن زیبایی بدنه موبایلتان را دو چندان خواهد نمود.

محافظ فوق از نوع گلس بوده و انعطاف پذیری ندارد. ضمن اینکه مقاومت آن در برابر خط و خش بالا است و به خوبی از صفحه گوشی موبایلتان در برابر ضربات و آسیب های احتمالی مراقبت می نماید.


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
نام کالا
محافظ صفحه نمایش گوشی موبایل iPhone 7
رنگ
مشکی
توضیحات
قابلیت انعکاس نور و جلوه آینه ای
.
دارای دو عدد محافظ برای پشت و رو گوشی موبایل
.
دارای ضخامت 0.2 میلیمتر
محصولات مشابه
نظرات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت