کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
202000928

محافظ ضد ضربه پشت گوشی جنس Glass گلس iPhone 7

انواع
EMPTY
موجود
۰ تومان
۳۱,۹۰۰ تومان

توضیحات محصول

نظم بخشیدن به فعالیت های روزانه در دنیای امروز کاری پیچیده شده است. یکی از ابزار های کاربردی که بشر برای توسعه و بهبود فعالیت های روزمره خود تولید نمود گوشی های موبایل هوشمند است. این گجت های الکترونیکی در کنار اهمیت و کاربردی بودنش فوق العاده حساس و آسیب پذیر است. از این رو برای محافظت از آن ها شرکت ها و تولیدکنندگان بسیاری در سراسر جهان اقدام به خلق محصولات گوناگونی مافظتی نموده اند. از اجمله این کالا ها میتوان به انواع گلس ها و محافظ های صفحه نمایش و حتی برای پشت گوشی اشاره کرد.

مزیت اصلی محافظ های پشت گوشی زیبایی و ظرافت آنها در عین محافظت از موبایل می باشد. محافظ فوق از نوع محافظ های شیشه ای و یا به اصطلاح گلس Glass می باشد. این گلس ضد ضربه بوده و تا حدودی از خش برداشتن و آسیب دیدن بدنه گوشی موبایل شما مراقبت می نماید. نکته قابل توجه آن ها شفافیت و بی رنگ بودنشان است که جلوه و زیباییی طراحی اصلی گوشیش شما را نمی پوشاند.
گلس فوق مناسب اندازه های گوشی iPhone 7 تهیه شده است و به خوبی از بدنه و قسمت پشت گوشی شما محافظت خواهد نمود.


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
نام کالا
محافظ پشت گوشی iPhone 7
توضیحات
نوع محافظ: شیشه ای Glass
.
قطر: 3 میلی متر
.
ضد ضربه
نظرات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت