کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
1013021024

قاب گوشی موبایل SAMSUNG Galaxy S7 Edge سیلیکونی Silicone Case رنگ آبی نفتی

 

قاب های محبوب و جذاب سیلیکونی با تنوع رنگی بالا

تمام شد

توضیحات محصول

گارد های ساده از جمله مدل هایی هستند در طول زمان هرگز زیبایی خود را از دست نمی دهند و همواره مورد پسند اغلب افراد قرار می گیرند. قاب محافظ سیلیکونی مورد نظر ما در این بخش نیز یکی از همین قاب های با طراحی ساده و به رنگ آبی است که منطبق با اندازه های گوشی SAMSUNG Galasy S7 Edge است. سیلیکونی بودن این قاب مشکی به آن انعطاف پذیری مناسبی بخشیده تا هنگام قرار دهی گوشی درون قاب مشکل به خصوصی نداشته باشیم.

ضخامت آن در اندازه استاندارد بوده به طوری که نه آن قدر نازک است که نتواند از گوشی محافظت کند و نه آن قدر بزرگ که برای کار با گوشی مزاحمت ایجاد کرده و وزن زیادی به آن اضافه نماید. اقدامی خلاقانه از سوی سازنده این کاور اجرا شده که در آن لوگو سامسونگ را با رنگی تقریبا متفاوت با رنگ اصلی بدنه قاب در پشت آن تعبیه کرده اند. درگاه پورت ها و لنز دوربین نیز روی گارد محافظ برش خورده اند ولی کلید های آن دارای روکشی سیلیکونی هستند تا در اثر استفاده مکرر دچار فرسایش و آسیب نگردند. نکته دیگر بامپر 270 درجه آن است که بخش پورت های پایینی کاملا برش خورده و بامپر سه طرفه می باشد.


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
مدل گوشی
SAMSUNG Galasy S7 Edge
برند
Silicone
سازنده
ویتنام
رنگ
آبی نفتی روشن
جنس بدنه
سیلیکونی
جنس بامپر
سیلیکونی نیمه منعطف
طرح قاب
ساده, مات
نوع قاب
یک تکه
ضخامت و وزن
متوسط
محصولات مشابه
نظرات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت