کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
1015021300

قاب گوشی موبایل SAMSUNG Galaxy S7 Edge مدل LOOPEE رنگ مشکی

 

قاب سبک و خوش دست با طراحی LOOPEE

 

انواع
EMPTY
تمام شد

توضیحات محصول

استفاده از قاب و کاور د رجهت مراقبت ایمن و مطمین تر از گوشی موبایل راه حلی ایده آل محسوب می گردد. در این میان تنوع میان طرح های و سبک قاب ها گاهی سبب سردرگمی کاربران گوشی های هوشمند می شود. از این رو در نظر گرفتن اولویت ها و معیارها زمان انتخاب کاور مناسب امری ضروری به نظر می آید. یکی از معیارهای نسبتا مهم در میان کاربران عدم تغییر نامعقول در حجم و اندازه گوشی موبایلشان است.

قاب محافظ گوشی SAMSUNG Galaxy C9 Pro طرح LOOPEE که در این صفحه به شما همراهان عزیز کارن موبایل معرفی می نماییم با داشتن وزنی سبک و طراحی ایده آل گزیته ای مناسب برای کاربران سخت پسند به شمار می آید. این قاب دارای طراحی کلاسیک و به سبک توری می باشد که با وجود بدنه پلاستیکی سخت و خشک خود به خوبی حافظ گوشی شما در برابر ضربات وارده خواهد بود. ضمن اینکه شیار های گوشه های پایینی کاور را احاطه کرده اند تا نصب و جایگذاری آن به سهولت انجام پذیرد. محل کلیدها روی قاب دارای روکش هایی تقریبا برجسته و جالب هستند تا ضمن مراقبت از دکمه های اورجینال گوشی جذابیت قاب را نیز فراهم نمایند. ویژگی بارز و شایان ذکر این کاور گوشی موبایل SAMSUNG Galaxy C9 Pro سبکی و خوش دست بودن آن است که مانع از ایجاد عدم رضایت حین استفاده های طولانی مدت از گوشی می گردد.


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
مدل گوشی
SAMSUNG Galaxy S7 Edge
رنگ
مشکی
جنس بدنه
پلاستیک سخت
جنس بامپر
پلاستیک سخت
طرح قاب
مشبک
نوع قاب
یک تکه
ضخامت و وزن
کم و سبک
محصولات مشابه
نظرات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت