کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
1016021481

قاب گوشی موبایل SAMSUNG Galaxy S7 Edge مدل کتانی رنگ زغال سنگی

 

قاب سبک و کلاسیک طرح کتان 

 

انواع
EMPTY
تمام شد

توضیحات محصول

قاب ها دارای مدل ها و طرح های متنوع و گوناگونی هستند که هر یک از ویژگی های متمایزی بهره می برند. در این میان برخی از این ویژگی ها اهمیت خاصی برای کاربران گوشی های هوشمند دارند. شاید یکی از این خصوصیات وزن قاب باشد. حال قصد داریم قابی سبک و در عین حال با کیفیت را به شما عزیزان معرفی نماییم.

قاب طرح کتان !!!
کاور موبایل نام برده بسیار سبک وزن است و از این رو آسایش و راحتی شما را فراهم می سازد. قاب محافظ طرح کتان تهیه شده از پلاستیک انعطاف پذیر و مرغوبی تهیه شده که آن را با روکشی از کتان زغال سنگی رنگ پوشانده اند. این کاور محافظ موبایل در مقابل خظ و خش و آسیب های ناگهانی از گوشی شما مراقبت خواهد نمود. نکته دیگری که حاپز اهمیت است جنس کتان به کار رفته در تولید قاب کتان است زیرا کتان آن سبب شده اصطحکاک مناسب میان قاب و دست کاربر ایجاد شده و از لغزیدن آن جلوگیری می کند. 

قاب فوق سازگار با اندازه های استاندارد گوشی SAMSUNG Galaxy S7 Edge تولید شده است و در محل پورت ها و کلید های آن دارای برش های دقیقی است.


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
مدل گوشی
SAMSUNG Galaxy S7 Edge
رنگ
زغال سنگی
جنس بدنه
پلاستیک نرم, کتان
جنس بامپر
پلاستیک نرم و انعطاف پذیر
طرح قاب
کتان
نوع قاب
یک تکه
ضخامت و وزن
کم و سبک
محصولات مشابه
نظرات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت