کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
1011040670

بامپر محافظ گوشی iPhone 6/6s برند ICON طرح ژلاتین دار رنگ طلایی نقره ای

 

محافظی باریک و سبک 

 

انواع
EMPTY
تمام شد

توضیحات محصول

برند ICON محصولی زیبا و با کیفیت برای محافظت از گوشی موبایل iPhone 6/6s تولید نموده است. این کالای محافظ بامپری با طراحی جالب و انعطاف پذیری مناسب است. ترکیبی بودن لایه های بامپر از جنس آلومینیوم و پلاستیک نرم و انعطاف پذیر سبب راحتی کار در حین نصب و جانمایی بامپر به روی گوشی می شود. ضمن اینکه لایه نرم در قسمت داخلی بامپر به کار رفته تا به بدنه گوشی شما آسیبی اعم از خط و خش نرساند. نکته دیگر عدم حضور لایه آلومینیومی در قسمت پایینی بامپر است که امکان مانور لایه نرم و انعطاف پذیر بامپر را افزایش داده است.

استفاده از مواد پلاستیک مرغوب و با کیفیت در تولید این بامپر دو لایه، بدنه ای محکم و قوی به آن داده است که با قدرت از گوشی شما محافظت خواهد نمود. لایه زیرین بامپر به رنگ سفید است که روی آن لایه آلومینیوم و به رنگ طلایی قرار گرفته است. طراحی بامپر به نحوی است که حاشیه های آن را لایه سفید رنگ پوشانده و نمایی خیره کننده به بامپر بخشیده است.

شرکت سازنده این بامپر با ایجاد برش در محل قرار گیری دکمه ها و پورت ها امکان استفاده سریع و راحت از گوشی را برای کاربران خود فراهم نموده است.

این بامپر دارای ترکیب رنگ طلایی و دورگیر سفید است که در کنار محافظت عالی از گوشی موبایل زیبایی آن را چند برابر می کند.


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
مدل گوشی
iPhone 6/6s
برند
ICON
رنگ
نقره ای, طلایی
جنس بدنه
آلومینیوم
جنس بامپر
آلومینیوم
طرح قاب
دور رنگی
ضخامت و وزن
کم و سبک
کد کالا:1011040670
صفحه: -
محصولات مشابه
نظرات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت