کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
1011040676

بامپر محافظ گوشی iPhone 6/6s برند USAMS رنگ خاکستری طلایی

 

محافظی باریک و سبک 

 

انواع
EMPTY
تمام شد

توضیحات محصول

بامپر ها یکی از ابزار هایی هستند که ضمن بخشیدن زیبایی به ظاهر گوشی، با پوشاندن دور تا دور گوشی موبایل به خوبی از اطراف و گوشه های آن محافظت می کنند.

برند USAMS بامپری از جنس آلومینیوم طراحی و تولید کرده است که کاملا مطابق با ابعاد گوشی موبایل iPhone 6/6s می باشد. استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت در تولید این بامپر، بدنه ای محکم و قوی به آن داده است که با قدرت از گوشی شما محافظت خواهد نمود. نکته دیگری که شرکت سازنده به آن توجه نموده است استفاده از پارچه ای نازک در بخش داخلی بامپر است تا بدنه فلزی بامپر به گوشی آسیبی نرساند.

وجود قفلی در گوشه پایینی بامپر کمک می کند حین نصب آن به روی گوشی مشکلی برایتان ایجاد نگردد و بامپر به خوبی روی گوشی قرار گیرد. حضور روکشی در محل قرار گیری دکمه ها سبب محافظت از آن ها در برابر ضربات وارده و سایش و خط و خش می گردد. ضمن اینکه با باز گذاشتن محل پورت ها و اسپیکر هیچ مانعی برای استفاده از آن ها نخواهید داشت.

این بامپر دارای ترکیب رنگ خاکستری (فیلی) و دورگیر طلایی است که در کنار محافظت عالی از گوشی موبایل زیبایی بی حد و حصری به آن خواهد داد.


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
مدل گوشی
iPhone 6/6s
برند
USAMS
رنگ
خاکستری, طلایی
جنس بدنه
آلومینیوم
جنس بامپر
آلومینیوم
طرح قاب
دور رنگی
ضخامت و وزن
کم و سبک
کد کالا:1011040676
صفحه: -
محصولات مشابه
نظرات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت