کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
1011040671

بامپر محافظ گوشی iPhone 6/6s برند ICON رنگ طلایی

 

محافظی باریک و سبک 

 

انواع
بامپر محافظ گوشی iPhone 6/6s برند ICON رنگ طلایی بامپر محافظ گوشی iPhone 6/6s برند ICON رنگ صورتی بامپر محافظ گوشی iPhone 6/6s برند ICON رنگ فیروزه ای طلایی
موجود
۰ تومان
۵۰,۹۰۰ تومان

توضیحات محصول

بامپر پیش رو مناسب برای محافظت از گوشی موبایل iPhone 6/6s طراحی و تولید شده است. همان طور که می دانید بامپر ها نوعی از محافظ ها برای گوشی موبایل هستند که دور تا دور بدنه آن ها را پوشش داده و از گوشه ها و اطراف موبایل در برابر آسیب های ناگهانی مراقبت می کنند.

طراحی خاص و چشم گیر بامپر فوق آن را به یکی از نمونه های محبوب بدل ساخته است. این بامپر دارای نوارهای دورگیر طلایی در کنار رنگ طلایی مات بدنه می باشد که بر جذابیت آن افزوده است. این بامپر زیبا محصولی مناسب خانمهای با سلیقه و خاص پسند است. وجود روکش هایی به روی دکمه ها مانع از فرسایش آن ها در طی زمان خواهد شد ضمن اینکه پورت ها و اسپیکر گوشی شما خارج از محدوده قلمرو بامپر قرار گرفته اند تا دسترسی به آن ها بدون هیچ گونه محدودیتی رخ دهد. به دلیل لایه آلومینیومی و فلزی بامپر نوعی پارچه نازک در بخش داخلی آن که در ارتباط با گوشی است به کار رفته تا از آسیب دیدن و خط برداشتن بدنه گوشی موبایل جلوگیری نماید. 

حضور قفلی در گوشه پایینی بامپر محافظ برند ICON به شما کمک می کند برای نصب آن به روی گوشی دچار مشکل نشده و پس از جایگذاری گوشی درون بامپر با بستن این فقل امنیت را به گوشی خود هدیه دهید.


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
مدل گوشی
iPhone 6/6s
برند
ICON
رنگ
طلایی
جنس بدنه
آلومینیوم
جنس بامپر
آلومینیوم
طرح قاب
دور رنگی
ضخامت و وزن
کم و سبک
کد کالا:1011040671
صفحه: -
محصولات مشابه
نظرات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت