کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
1060061701

قاب گوشی موبایل iPhone 6 Plus مدل عروسکی پشمالو طرح 4 رنگ خاکستری

 

قاب طرح عروسکی پشمالو بسیار لطیف و دخترانه

 

انواع
قاب گوشی موبایل iPhone 6 Plus مدل عروسکی پشمالو طرح 3 رنگ سرخابی قاب گوشی موبایل iPhone 6 Plus مدل عروسکی پشمالو طرح 2 رنگ خردلی قاب گوشی موبایل iPhone 6 Plus مدل عروسکی پشمالو طرح 1 رنگ صورتی قاب گوشی موبایل iPhone 6 Plus مدل عروسکی پشمالو طرح 4 رنگ خاکستری
تمام شد

توضیحات محصول

این روزها قاب های عروسکی و فانتزی از محبوبیت بالایی در میان خانم ها برخوردار هستند و شاهد مدل های گوناگون و مختلف آن ها در بازار لوازم جانبی موبایل ها هستیم. گارد محافظ گوشی iPhone 6 Plus که در این بخش برای شما کاربران و همراهان کارن موبایل تهیه دیده ایم، دارای طراحی فانتزی و جنس انعطاف پذیر است. این کاور گوشی حسی بی نظیر به شما می بخشد. قاب فوق علاوه بر زیبایی و جذابیتش می تواند به خوبی تمام نیاز های شما را برای محافظت از گوشی در مقابل سقوط ناگهانی و خط و خش ناشی از برخورد با سطوح برآورده سازد.

بامپر این قاب دارای برش هایی برای درگاه سوکت ها می باشد تا بتوانید به راحتی از این درگاه ها استفاده نمایید. همپنین برای دکمه ها روکشی در نظر گرفته شده است. طراحی فوق العاده زیبا و فانتزی این کاور موبایل با حضور عروسک پشمالویی که پشت آن قرار گرفته، آن را به قابی مناسب خانم های جوان و دختر خانم های عزیز که شور و نشاط بسیاری دارند، تبدیل نموده است.

وزن تقریبا سبک و طراحی جذاب قاب ، مانع از تغییر اندازه محسوس در حجم موبایل می شود. جنس پلاستیک انعطاف پذیر استفاده شده در تهیه کاور در کنار بامپر فوق العاده نرمی که دارد مژده آسان شدن مراحل نصب و جایگذاری را به شما می دهد. تمام این خصوصیات در کنار یکدیگر قاب محافظ مطلوب و مناسبی را برای کاربران خانم و جوان گوشی موبایل iPhone 6 Plus فراهم آورده است.


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
مدل گوشی
iPhone 6 Plus
رنگ
خاکستری
جنس بدنه
پلاستیک نرم, خزدار
جنس بامپر
پلاستیک انعطاف پذیر
طرح قاب
عروسک برجسته
نوع قاب
یک تکه
ضخامت و وزن
کم و سبک
کد کالا:1060061701
محصولات مشابه
نظرات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت