کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
1010070962

قاب گوشی موبایل iPhone 6 Plus برند MiBS طرح شکوفه رنگ صورتی

 

قاب های نرم و انعطاف پذیر Mi.BS دارای بدنه ای لطیف و طراحی زیبا و فانتزی

 

انواع
EMPTY
تمام شد

توضیحات محصول

همان طور که می دانید گوشی های موبایل امروزی دارای بدنه های حساس و آسیب پذیر هستند و از این رو استفاده از انواع کیف ، کاور و قاب محافظ راه حلی مطمئن برای نگهداری صحیح از گوشی موبایل است. در این بخش قصد معرفی قاب MiBS را به شما عزیزان و همراهان کارن موبایل داریم. کاور یاد شده مناسب گوشی موبایل آیفون iPhone 6 Plus تولید شده است. این قاب محافظ از بهترین مواد اولیه تهیه شده و از باب دارای بدنه ای بسیار لطیف و مخمل گونه می باشد که با طرح شاخه های گل نیمه برجسته تزیین شده است. رنگ صورتی روشن و شاد آن نیز مزید بر علت زیبایی هر چه بیشتر این قاب گوشی موبایل گشته است.

طراحی قاب به نحوی است که کلید های گوشی کاملا پوشش داده شده و تنها محل درگاه ها و پورت های گوشی دارای برش هایی دقیق است تا هنگام کار با آن ها دچار دردسر نشوید. جنس قاب به گونه ای است که سبب ایجاد اصطکاک میان دست و خود شده و از این رو مانع از لغزیدن های احتمالی آن درون دست می گردد. ضمن اینکه نرمی و لطافت آن احساسی راحت در زمان استفاده های طولانی مدت به کاربر می بخشد.


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
مدل گوشی
iPhone 6 Plus
برند
MiBS
رنگ
صورتی
جنس بدنه
پلاستیک نرم
جنس بامپر
پلاستیک نرم و انعطاف پذیر
طرح قاب
برجسته, شکوفه, گل, مات
نوع قاب
یک تکه
ضخامت و وزن
متوسط
کد کالا:1010070962
محصولات مشابه
نظرات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت