کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
1070010821

قاب گوشی موبایل iPhone 6 Plus برند TOTU DESIGN مدل دور نگین رنگ نقره ای

 

قاب شفاف و دور رنگی با نگین هایی درخشنده به روی بامپر

 

انواع
EMPTY
تمام شد

توضیحات محصول

همانطور که می دانید قاب های محافظ ژله ای از جمله سبک ترین و کم حجم ترین مدل های قاب محافظ گوشی هستند. این قاب ها دارای بیشترین تنوع در مدل و طرح نیز می باشند. قاب محافظ مورد نظر ما در این صفحه مخصوص گوشی iPhone 6 Plus می باشد که توسط طراحان برند TOTU DESIGN به بازار لوازم جانبی موبایل راه یافته است.

این قاب ژله ای و شفاف می باشد که تنها بامپر آن به رنگ نقره ای بوده و نگین های درخشان و زیبایی دارد ضمن اینکه نواری رزگلد رنگ نیز در اطراف دوربین گوشی کار شده تا جلوه آن یشتر گردد. بامپر به سبک پوشش کامل کلید ها طراحی شده تا بتواند به خوبی از کلید های گوشی محافظت نموده و اجازه ورود هیچ نوع ذره خارجی را به درون آن ها نمی دهد اما برای درگاه ها از برش های دقیقی بهره گرفته اند تا زمان شارز نمودن گوشی و یا متصل کردن سوکت های دیگر دچار دردسر نگردید.

انعطاف پذیری بالای گارد های ژله ای کمک می کنند گوشی به راحتی درون قاب قرار گرفته و زمان در دست گرفتن آن انگشتان احساس خستگی نکنند.

نکته دیگر سطح صیقلی و صاف قاب است که هنگام تمییز کردن آن کمک شایانی به شما می کند.

در پایان ذکر این امر خالی از لطف نیست که شیشه ای بودن قاب محافظ ، لوگو و طراحی اصلی گوشی ساسونگ شما را پنهان نکرده و زیبایی آن را به رخ می کشد.


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
مدل گوشی
iPhone 6 Plus
برند
TOTU DESIGN
رنگ
نقره ای
جنس بدنه
ژله ای
جنس بامپر
پلاستیکی نگین دار
طرح قاب
دور رنگی, شفاف, نگین دار
نوع قاب
یک تکه
ضخامت و وزن
کم و سبک
کد کالا:1070010821
محصولات مشابه
نظرات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت