کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
1050010929

قاب گوشی موبایل iPhone 6 Plus برند Younicou طرح پروانه نگین برجسته رنگ سفید

 

 قاب نگین برجسته با طراحی دو تکه و استقامت بالا در مقابل آسیب های احتمالی

 

انواع
EMPTY
موجود
۰ تومان
۵۰,۹۰۰ تومان

توضیحات محصول

گروهی از افراد و به خصوص خانم ها عزیز توجه والایی به سوی کالاها و تزیینات درخشان و لاکچری نشان می دهند و از جمله طرف داران طرح های به اصطلاح زرق و برق دار هستند. قاب محافظ فوق دارای طرحی جذاب به صورت پروانه ای با ابال های نگین دار است که درخشندگی این نگین های طلایی رنگ بر پس زمینه سفید کاور بسیار زیبا می نماید.

این قاب مناسب با اندازه های استاندارد گوشی موبایل آیفون iPhone 6 Plus تولید شده است و دارای بدنه ای مقاوم و سخت می باشد. در کنار این استقامت و قدرت بامپر قاب از پلاستیک نرم و مرغوبی تهیه شده تا امکان استفاده آسان و راحت از آن برای کاربران فراهم آید. مل کلید ها بر روی کاور دارای برجستگی کوچکی هستند تا به خوبی از کلید های اصلی گوشی موبایل شما محافظت نماید. طراحان برند Younicou برای پورت ها و درگاه های قاب درب های محافظ در نظر گرفته اند تا در مقابل هر گونه گرد و غبار احتمالی از آن ها محافظت به عمل آورند.


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
مدل گوشی
iPhone 6 Plus
برند
Younicou
رنگ
سفید
جنس بدنه
پلاستیک سخت
جنس بامپر
پلاستیک
طرح قاب
براق, پروانه, نگین دار
نوع قاب
دو تکه
ضخامت و وزن
متوسط
کد کالا:1050010929
محصولات مشابه
نظرات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت