کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌نام  / ورود به حساب کاربری  )
سبد خرید (0)
1030071132

قاب گوشی موبایل iPhone 6 Plus برند Kutis 360 طرح شکوفه زرد رنگ مشکی

 

قاب های 360 درجه  فانتزی و جذاب Kutis دارای تم زمینه متناسب با طرح قاب

 

موجود
۰ تومان
۵۸,۹۰۰ تومان

توضیحات محصول

این روز ها از نظر کاربران و صاحبان گوشی های موبایل هوشمند ، استفاده از قاب و کاور نه تنها برای محافظت از گوشی موبایل لازم و ضروری است بلکه آن ها معتقدند به کمک قاب محافظ می توان ظاهری مطابق با سلیقه خود به گوشی بخشید. برند Kutis طی اقدامی جالب توجه به طراحی و تولید قاب های 360 درجه فانتزی پرداخته است که به کمک آن ها تمام زوایای بدنه گوشی را می توان پوشاند و همانند طرح دلخواه کاربر تغییر داد. این قاب که متناسب با اندازه های استاندارد گوشی موبایل iPhone 6 Plus خلق شده است دارای طرحی زیبا از شکوفه های ریز زرد رنگ بر پس زمینه مشکی است. طراحی قاب به گونه ای است که تمامی پورت ها و کلید های گوشی خارج از محدوده قاب قرار گرفته اند تا امکان دسترسی راحت به آن ها برای کاربران میسر باشد.

ویژگی جالب توجه این قاب تم پس زمینه ای است که همراه با قاب به کاربران ارائه می شود. به این صورت که شما می توانید با اسکن نمودن بارکد درون بسته بندی کاور 360 درجه Kutis ، عکس مطابق با طرح قابتان را دانلود نموده و برای پس زمینه موبایل خود استفاده نمایید.

نصب و قرارگیری این کاور به روی گوشی به آسانی انجام می شود و تنها کافی است گوشی را درون دو تکه قاب قرار داده و کناره های آن را به رو ی هم بفشارید تا قفل ها درون هم کلاف شوند. پس از پایان کار مشاهده می کنید که هیچ فاصله ای باقی نمی ماند و قاب به نحوی گوشی شما را در بر می گیرد که گویی طرح اصلی بدنه موبایل شما است.


مشخصات محصول
مشخصات عمومی
مدل گوشی
iPhone 6 Plus
برند
Kutis
رنگ
زرد, سفید, مشکی
جنس بدنه
پلاستیک سخت
جنس بامپر
پلاستیک سخت
طرح قاب
شکوفه, مات
نوع قاب
دو تکه
ضخامت و وزن
متوسط
توضیحات
دارای تم صفحه زمینه مطابق با طرح قاب
محصولات مشابه
نظرات
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره کارن موبایل

موبایل ها از جمله وسایل دیجیتالی هستند که علاوه بر ثبت کردن اطلاعات می توانند کارهای روزمره ما را تسریع بخشند. از این رو این جعبه های الکترونیکی کوچک جایگاه مهم و با ارزشی در زندگی افراد جامعه به خود اختصاص داده اند. این روند سبب شده کاربران گوشی موبایل در صدد محافظت بیشتر از این دستگاه بر آیند و به سوی لوازم جانبی (ادامه)

عضویت در خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار ، محصولات و تخفیف ها عضو شوید

دسترسی
متن
logo-samandehi
ضمانت پرداخت